Vi er her for at gøre din træningshverdag lettere! Har du spørsmål om dit medlemskab, booking eller træningstilbud? Log ind på Min Side for at få løst din henvendelse hurtigt – eller tag kontakt med Kundeservice. 💙
For medlemmer med priser, der ligger langt fra vores nuværende listepriser, vil vi justere medlemspris. Vi stræber efter at give dig den bedst mulige træningsoplevelse, samtidig med at vi sikrer, at vores tjenester fortsat udvikles og opretholder høj kvalitet. Du vil modtage en e-mail med information om dette, når det sker (som beskrevet i afsnit 7.6 i vores medlemsvilkår).
Vi sætter pris på din forståelse og ser frem til at fortsætte med at tilbyde dig et inspirerende og varieret træningstilbud.
Du kan selv ændre dit medlemskab via "Min side"
Opgraderinger træder i kraft med det samme
Du vil blive faktureret fra den dag, du laver ændringen og resten af den kommende periode på din næste opkrævning
Nedgraderinger træder i kraft efter løbende måned + en måned
Det vil side, at hvis du ændrer d. 15. januar, vil ændringen træde i kraft fra d. 1. marts.
Du kan oprette en bero på følgende måder:
Registrer en bero i op til to (2) måneder ad gangen mod et gebyr på 49 kr. pr. måned. Dette kan du gøre via “Min Side”.
Med er Premium-medlemskab eller SATS Rewards niveau (Platinum), kan du sætte dit medlemskab i bero uden beregning i 1 måned pr. kalenderår ved at kontakte Kundeservice via kontaktformularen
Mod dokumenteret sygdom, skade, graviditet eller værnepligt er det muligt at sætte sit medlemskab i bero i op til 12 måneder uden gebyr. Du sender dokumentationen ind sammen med din henvendelse via kontaktformularen.
Obs! Husk at skrive, hvilken periode du ønsker at have medlemskabet i bero.
Mandag - Torsdag: 12:45-15:45
Fredag: 08:30-15:00 (Lukket 12:00-12:45)
Mandag - Torsdag: 08:30-12:00