FAQ Prisjustering
Her finder du svar på spørgsmål, du måske har om prisjusteringen.
Hvorfor bliver jeg prisjusteret?
Vi ønsker at opretholde – og forbedre – vores træningstilbud, hvorfor vi bliver nødt til at justere prisen på dit medlemskab. Med et bredt træningstilbud, gode faciliteter og dedikerede medarbejdere har vi som mål at levere de allerbedste træningsoplevelser til vores medlemmer hver eneste dag. Vi ser frem til fortsat at kunne gøre dette.
Husk, at du som medlem er en del af SATS Rewards hvor du får flere fordele, jo længere tid, du har været medlem.
Fra hvornår vil jeg blive faktureret den nye pris?
Du vil fra d. 01.02.2025 blive opkrævet din nye pris. Hvis du betaler via Betalingsservice, vil du kunne se en ændring på din faktura for februar – omkring d. 20.01.2025. Betaler du via en kreditkortaftale, vil du kunne se ændringen, når vi trækker pengene d. 01.02.2025.
Hvorfor har jeg ikke fået besked om, at prisen på mit medlemskab justeres?
Vi har sendt en mail til alle medlemmer, hvis medlemskab bliver justeret. Mailen er sendt d. 12.12.2024.
Hvordan kan jeg ændre mit medlemskab?
Du kan nemt – og når som helst – ændre dit medlemskab via Min Side.
En opgradering træder i kraft med det samme, og du vil derfor blive faktureret fra dagen, du ændrede medlemskabet og resten af måneden på næste faktura. En nedgradering træder derimod først i kraft efter løbende måned + 1 måned. Det betyder, at hvis du f.eks. nedgraderer dit medlemskab den 15. december, vil ændringen først træde i kraft d. 1. februar.
BEMÆRK! Hvis en anden person betaler for dit medlemskab, er det betaleren, der skal foretage ændringer på dit medlemskab ved at logge ind på sin egen Min Side.
Jeg har en rabat, jeg gerne vil tilføje, hvad gør jeg?
Vi tilbyder både studie-, senior- (fra 65 år) og firmarabatter. Disse rabatter gælder ud fra vores listepriser og ikke ud fra den pris, du betaler i dag. Hvis du allerede har en af disse rabatter på medlemskabet, er dette taget i betragtning i prisjusteringen.
For at tilføje studie- eller seniorrabat kan du kontakte vores Kundeservice. For firmarabat bedes du kontakte din virksomhed for at få rabatkoden, og så kan du tilføje den på Min Side.
Jeg har en ven, der betaler en lav pris og ikke har fået en varsling om ændring?
Dette kan skyldes flere årsager. Din ven kan f.eks. have en rabat gennem sin arbejdsgiver eller være i en bindingsperiode med prisgaranti.
Hvad sker der med prisen på tillægsprodukter?
I denne prisjustering bliver kun selve medlemskabet prisjusteret. Hvis du betaler for f.eks. håndklæde, beholder du dette til samme pris som tidligere. Beløbet bliver som normalt lagt oven i prisen for dit medlemskab.