Betalingspåmindelse
Har du modtaget en betalingspåmindelse fra os kan det betyde, at vi ikke har modtaget din forfaldne betaling.
Hvis vi ikke har modtaget din betaling d. 14. i måneden, vil vi sende sagen videre til vores samarbejdspartner, Intrum. Du vil efter d. 14. modtage en betalingspåmindelse, hvor vi minder dig om, at vi fortsat ikke har modtaget din betaling.
Har vi stadig ikke modtaget din betaling 14 dage efter første påmindelse, vil vi sende endnu en påmindelse, denne koster 100 kr. i gebyr. Herefter vil medlemskabet blive midlertidigt blokeret, så du ikke kan tilgå centeret, indtil vi har modtaget din betaling.
Har du spørgsmål til ovenstående, eller mener du at have betalt din regning selvom du har modtaget en påmindelse, kan du få hjælp af kundeservice.
Dette kan være årsagen til, at du har modtaget en betalingspåmindelse
Betalingsservice/PBS: Din betalingsservice aftale er blevet afsluttet eller afvist af din bank.
Betalingskort: Dit kort er udløbet eller er blevet spærret/udskiftet.
Girokort: Denne måneds girokort er ikke nået frem med posten.
Husk du har mulighed for at tilføje dit betalingskort, denne betalingsmetode er gebyr fri, modsætningsvis et girokort, som koster et gebyr på 39 kr. pr. måned.
Du kan ændre din betalingsmetode under “Min side” – læs mere her.