Faktura
Prisjustering for at tilpasse listepriser
For medlemmer med priser, der ligger langt fra vores nuværende listepriser, vil vi justere medlemspris. Vi stræber efter at give dig den bedst mulige træningsoplevelse, samtidig med at vi sikrer, at vores tjenester fortsat udvikles og opretholder høj kvalitet. Du vil modtage en e-mail med information om dette, når det sker (som beskrevet i afsnit 7.6 i vores medlemsvilkår).
Vi sætter pris på din forståelse og ser frem til at fortsætte med at tilbyde dig et inspirerende og varieret træningstilbud.
Du kan finde dette på Min Side under betalingshistorik.
Hvis du har modtaget et indbetalingskort, kan du betale med oplysningerne derpå.
Ved betalingsservice eller automatisk kortbetaling trækker vi beløbet automatisk.
Du kan se, hvad du har betalt for, på din betalingsoversigt, som du kan finde på Min side under betalingshistorik.
Der kan være forskellige grunde til, at du skal betale et højere beløb end normalt. Dette kan være nogle af årsagerne:
Ændret medlemskab
Hvis du har opgraderet dit medlemskab, vil du blive faktureret fra den dag, du foretog ændringen, og i hele den kommende periode ved din næste betaling.
Stop af pause-periode
Hvis du har stoppet din pause og genaktiveret dit medlemskab, inden den normale bero-periode er udløbet, vil du blive faktureret fra den dag, du genåbner dit medlemskab, indtil udgangen af den følgende måned.
Køb af personlig træning (PT)
Hvis du har købt PT-PBS, eller PT finansiering, vil dette blive inkluderet i din månedlige medlemsbetaling.
Du vil kunne se betalingen, så snart den er registreret hos os. Det kan tage op til 3 arbejdsdage fra det tidspunkt, hvor du foretog betalingen. Du kan finde dette på Min Side under betalingshistorik.
Ja, det er muligt. Kontakt venligst kundeservice, og de vil hjælpe dig med dette.
Ønsker du at have en ‘anden betaler’ skal personen der overtaget betalingen enten fysisk med ned i et SATS center og skrive under på dette, eller sende en skriftlig anmodning direkte til kundeservice.
Fulde navn
Fødselsdag
Adresse
Telefonnummer
E-mail-adresse
Ved at stå som anden betaler for et medlem, forpligter man sig til vores vilkår og medlemsbetalingen.
Du kan downloade en faktura som en PDF på Min Side under betalingshistorik.
Vidste du, at du også kan downloade en faktura for hele året? Du kan gøre dette på den samme side.
Vi sender papirfakturaer til den adresse, du har registreret i din profil. Hvis du flytter, er det vigtigt at opdatere disse oplysninger hos os.
Du kan ændre din adresse på ‘Min Side’ under rediger profil.
Du har mulighed for at tilføje eller ændre din betalingsmetode ved at logge ind på Min side.
Har du modtaget en betalingspåmindelse fra os kan det betyde, at vi ikke har modtaget din forfaldne betaling.
Hvis vi ikke har modtaget din betaling d. 14. i måneden, vil vi sende sagen videre til vores samarbejdspartner, Intrum. Du vil efter d. 14. modtage en betalingspåmindelse, hvor vi minder dig om, at vi fortsat ikke har modtaget din betaling.
Har vi stadig ikke modtaget din betaling 14 dage efter første påmindelse, vil vi sende endnu en påmindelse, denne koster 100 kr. i gebyr. Herefter vil medlemskabet blive midlertidigt blokeret, så du ikke kan tilgå centeret, indtil vi har modtaget din betaling.
Har du spørgsmål til ovenstående, eller mener du at have betalt din regning selvom du har modtaget en påmindelse, kan du få hjælp af kundeservice.
Dette kan være årsagen til, at du har modtaget en betalingspåmindelse
Betalingsservice/PBS: Din betalingsservice aftale er blevet afsluttet eller afvist af din bank.
Betalingskort: Dit kort er udløbet eller er blevet spærret/udskiftet.
Girokort: Denne måneds girokort er ikke nået frem med posten.
Husk du har mulighed for at tilføje dit betalingskort, denne betalingsmetode er gebyr fri, modsætningsvis et girokort, som koster et gebyr på 39 kr. pr. måned.
Du kan ændre din betalingsmetode under “Min side” – læs mere her.
Vi har en fast forfaldsdato den 14. i hver måned.
Vi tilbyder ikke forlængelser på en faktura.
Et fakturagebyr er et gebyr, er noget som tilføjes for at dække omkostningerne og tiden ved at udstede en faktura.
Du modtager en fakturagebyr, hvis du modtager en faktura med posten. Du kan skifte til kortbetaling eller betalingsservice for at undgå fakturagebyret.
Selvfølgelig kan du kontakte os, hvis du mener, der er sket en fejl i faktureringen i forbindelse med dit medlemskab. Vores kundeservice afdeling vil hjælpe dig med dette.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Afvigende åbningstider henover jul og nytår ⭐💙
Mandag d. 23. december: 08:30-15:00
Fredag d. 27. december: 08:30-15:00
Mandag d. 30. december: 08:30-15:00
Torsdag d. 2. januar: 08:30-15:00
Fredag d. 3.januar: 08:30-15:00
Alle dage lukket mellem 12.00-12.45
Fra og med d. 6. januar:
Mandag - Torsdag: 12:45-15:45
Fredag: 08:30-15:00 (Lukket 12:00-12:45)
Afvigende åbningstider: Telefonen er lukket henover jul og nytår Vi tales ved i 2025 💙
Fra og med d. 6. januar 2025:
Mandag - Torsdag: 08:30-12:00