Jeg har ikke modtaget trofæet for udfordringen, som jeg deltog i, hvad skal jeg gøre?
Hvis du har gennemført udfordringen, og trofæet ikke er synligt i appen inden for 2 dage, anbefaler vi, at du sletter appen og downloader den igen.
Hvis trofæet stadig ikke vises i appen, kan du kontakte kundeservice via kontaktformularen, og vi vil hjælpe dig.
Var denne artikel behjælpelig?
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Afvigende åbningstider henover jul og nytår ⭐💙
Mandag d. 23. december: 08:30-15:00
Fredag d. 27. december: 08:30-15:00
Mandag d. 30. december: 08:30-15:00
Torsdag d. 2. januar: 08:30-15:00
Fredag d. 3.januar: 08:30-15:00
Alle dage lukket mellem 12.00-12.45
Fra og med d. 6. januar:
Mandag - Torsdag: 12:45-15:45
Fredag: 08:30-15:00 (Lukket 12:00-12:45)