Administrer mit medlemskab
Du kan finde al information om dit medlemskab på forsiden når du logger ind på Min Side.
Du kan ændre dit medlemskab ved at logge ind på Min side.
Opgradering af dit medlemskab træder i kraft samme dag, og du vil blive faktureret fra den dag, du foretager ændringen, indtil den næste faktureringsperiode.
Nedgradering af dit medlemskab træder i kraft fra den følgende måned. For eksempel, hvis du foretager en ændring den 15. januar, vil den træde i kraft fra den 1. marts.
Kontakt os for at ændre følgende:
Premium medlemskab
Forudbetalt (kontant medlemskab)
Firmamedlemskab (delvis eller fuld sponsoreret)
Betaler for andres medlemskaber / bliver betalt for
Ændring af center
Du kan ændre dit stamcenter via Min Side.
Hvis du har et Premium- eller Flexible-medlemskab, er det ikke nødvendigt at ændre dit stamcenter, da du har adgang til alle vores centre i enten Danmark eller hele Norden.
For at ændre dit stamcenter skal du i øjeblikket kontakte kundeservice via vores kontaktformular, ved at oplyse dit ønskede stamcenter. Her hjælper vi dig hurtigst muligt med, hvis du ønsker at ændre dit stamcenter.
For at registrere studierabat, kan du kontakte personalet i receptionen direkte i centeret, husk at medbringe studiedokumentation.
Det er også muligt at kontakte kundeservice. Vedhæft et billede af et gyldigt studie-ID i din henvendelse.
For at registrere firma rabat, kan du trykke på ‘Tilføj firmakode' på Min side, eller kontakte personalet i receptionen direkte i centeret, husk at medbringe dokumentation på din ansættelse.
Det er også muligt at kontakte kundeservice. Vedhæft et billede af dokumentation på din ansættelse i din henvendelse.
For at overføre dit medlemskab til et andet land, skal du kontakte kundeservice i det land, du ønsker at overføre dit medlemskab til. I din henvendelse til kundeservice skal du huske at skrive, hvilket land du i øjeblikket har dit medlemskab i, og hvilken type medlemskab du ønsker.
Bemærk venligst: Hvis dit medlemskab har en bindingsperiode, overføres denne også.
Du kan oprette en bero-periode på dit medlemskab via Min side. Du kan have det på bero i 1-2 måneder ad gangen, uden dokumentation, mod et gebyr på 49 kr. pr. måned.
Hvis du ikke kan træne på grund af helbredsårsager, skade eller graviditet, kan du oprette en bero-periode i op til 12 måneder uden gebyr. Dette kræver, at du sender dokumentation med, når du sender ønsket om bero.
Husk at angive den periode du ønsker, når du indsender dokumentationen.
Hvis du ønsker at begynde at træne før din bero-periode er ovre, kan du stoppe den selv via Min side.
Du skal logge ind på Min side for at opsige dit medlemskab.
Jeg er på pause, kan jeg opsige mit medlemskab?
Bemærk, at du ikke kan opsige dit medlemskab på ‘Min side’, hvis det i øjeblikket er sat på pause. Kontakt kundeservice for at få hjælp til dette.
Jeg er under 18, hvor kan jeg opsige mit medlemskab?
Hvis du er under 18 skal din anden betaler logge ind med deres e-mail/medlemsnummer og kodeord, for at opsige dit medlemskab via deres profil.
Vi er glade for, at du ønsker at fortsætte med at træne hos os!
Hvis du befinder dig inden for opsigelsesperioden, kan du nemt annullere opsigelsen ved at følge dette link: Annuller opsigelse.
Hvis dit medlemskab er inaktivt, kan du klikke på "Bliv medlem" og genoptage.
Hvis du genoptager inden for 30 dage efter, at dit medlemskab er blevet opsagt, får du ikke en ny kontraktperiode eller indmeldelsesgebyr.
Hvis du ønsker at bruge den inkluderede bero-periode i dit medlemskab, skal du kontakte kundeservice, og vi vil hjælpe dig.
Husk at angive den periode, du ønsker at være på bero.
Du kan tjekke på Min side, om dit medlemskab har en bestemt kontraktperiode, og hvornår den udløber.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Afvigende åbningstider d. 20. og 21. november: 08:30-15:00 (Lukket 12:00-12:45)
Mandag - Torsdag: 12:45 - 15:45
Fredag: 08:30 - 15:00 (Lukket 12.00-12.45)
Telefonen er lukket d. 20. og 21. november
Mandag - Torsdag: 08:30-12:00