Udestående betaling
Vi sender påmindelser om betaling, hvis vi ikke har modtaget betalingen inden for forfaldsdatoen. Der kan være forskellige årsager til, at betalingen ikke er gennemført:
Utilstrækkelige midler på din konto. betalingsaftalen er ikke aktiv. Dit bankkort er udløbet eller er spærret. Forkert adresse registreret for indbetalingskort.
Har du modtaget en betalingspåmindelse fra os kan det betyde, at vi ikke har modtaget din forfaldne betaling.
Hvis vi ikke har modtaget din betaling d. 14. i måneden, vil vi sende sagen videre til vores samarbejdspartner, Intrum. Du vil efter d. 14. modtage en betalingspåmindelse, hvor vi minder dig om, at vi fortsat ikke har modtaget din betaling.
Har vi stadig ikke modtaget din betaling 14 dage efter første påmindelse, vil vi sende endnu en påmindelse, denne koster 100 kr. i gebyr. Herefter vil medlemskabet blive midlertidigt blokeret, så du ikke kan tilgå centeret, indtil vi har modtaget din betaling.
Har du spørgsmål til ovenstående, eller mener du at have betalt din regning selvom du har modtaget en påmindelse, kan du få hjælp af kundeservice.
Dette kan være årsagen til, at du har modtaget en betalingspåmindelse
Betalingsservice/PBS: Din betalingsservice aftale er blevet afsluttet eller afvist af din bank.
Betalingskort: Dit kort er udløbet eller er blevet spærret/udskiftet.
Girokort: Denne måneds girokort er ikke nået frem med posten.
Husk du har mulighed for at tilføje dit betalingskort, denne betalingsmetode er gebyr fri, modsætningsvis et girokort, som koster et gebyr på 39 kr. pr. måned.
Du kan ændre din betalingsmetode under “Min side” – læs mere her.
Hvis du har modtaget et brev i e-boks om inkasso fra Intrum, betyder det, at vi ikke har modtaget din betaling inden den oprindelige forfaldsdato, eller betaling efter at have sendt dig påmindelser (hvis du har registreret din mail og telefonnummer hos os).
Hvis du mener, at du ikke har modtaget nogen af disse, skal du tjekke dine kontaktoplysninger på din profil på "Min side."
Vi minder dig om, at ifølge medlemsaftalen er du forpligtet til at informere os om ændringer i dine kontaktoplysninger.
Hvorfor skal jeg betale denne faktura, når det er så lang tid siden?
Dette er en betaling for SATS ydelser/produkter, som du har brugt eller haft adgang til. Ligesom andre virksomheder kan SATS også kræve ubetalte fakturaer tilbage i henhold til reglerne i den danske lovgivning (https://www.retsinformation.dk/eli/lta/2015/1238).
Nogle medlemmer har modtaget to påmindelser om betalingen via e-mail. Husk at opdatere dine kontaktoplysninger på din profil.
I henhold til vores vilkår er medlemmer også ansvarlige for at kontakte SATS, hvis de ikke har modtaget deres faktura- og betalingsoplysninger (ref. 3.2 i vores
Hvad sker der, hvis jeg ikke betaler fakturaen inden for forfaldsdatoen?
Vores første påmindelse inkluderer ingen gebyrer.
Den anden påmindelse indeholder et gebyr på 100 kr.
Vær opmærksom på, at ubetalte fakturaer vil blive håndteret af vores samarbejdspartner Intrum
Ja, vi benytter Intrum som samarbejdspartner. Intrum sender betalingspåmindelser.
Vær opmærksom på, at første påmindelse ikke har noget gebyr.
Betalingen vil blive markeret som betalt, så snart vi har registreret den. Hvis du oplever, at det tager lang tid at blive registreret, kan du kontakte kundeservice igennem kontaktformularen, og vi vil hjælpe dig.
Hvis du ikke betaler en faktura inden for forfaldsdatoen, vil du modtage en betalingspåmindelse, der ikke har noget gebyr. Hvis vi stadig ikke har modtaget din betaling indenfor tidsfristen her, vil der blive pålagt 100 kr. i gebyr på anden betalingspåmindelse.
Hvis du ikke har betalt månedens regning til tiden, vil du modtage en betalingspåmindelse fra vores samarbejdspartner, Intrum, omkring d. 15 i måneden. Denne betalingspåmindelse har ingen gebyrer på.
Kan du ikke finde hvad du leder efter?
Mandag - Torsdag: 12:45 - 15:45
Fredag: 08:30 - 15:00 (Lukket 12.00-12.45)
Mandag - Torsdag: 08:30-12:00