Vi sender betalingspåmindelser, hvis vi ikke har modtaget betalingen inden for forfaldsdatoen. Der kan være forskellige årsager til, at betalingen ikke er gennemført:
Manglende dækning på din konto
Inaktiv betalingsaftale
Kreditkortet er udløbet eller spærret
Forkert adresse på indbetalingskort
Hvis du har modtaget en inkassovarsel fra Intrum, betyder det, at vi hverken har modtaget din betaling inden forfald, eller efter vi har sendt dig flere påmindelser.
Hvis du ikke mener, du har modtaget noget omkring manglende betaling, skal du tjekke dine kontaktoplysninger på Min Side.
Vi minder dig om, at du ved ændringer af dine kontaktoplysninger, skal sørge for at informere os eller selv ændre det jf. vores medlemsbetingelser.
Åbningstider i påsken 2025:
D. 16. april: 08:30-12:00
D. 17. april - 21. april: Lukket
Åbningstider i påsken 2025:
16. april - 21. april: Lukket