Ændring af medlemsbetingelser i Danmark

Q & A
Hvad betyder det for mig som medlem?
Vi anbefaler at du læser betingelserne igennem og altid holder dig opdateret på vores nuværende vilkår og betingelser. De opdaterede vilkår er primært relateret til vores politik om hvordan vores medlemmer foretager opsigelse af medlemskab, hvordan medlemmer kan opdatere deres betalingsmuligheder, hvordan medlemmer foretager check in i centrene, samtykkepolitikker er flyttet fra vores generelle vilkår og betingelser til ”Erklæring om beskyttelse af personoplysninger”, hvilke kanaler medlemmer skal bruge for at berosætte medlemskab, hvilke kanaler medlemmer skal bruge for at opsige medlemskab, hvordan SATS foretager prisjusteringer, politik omkring force majeure, og hvordan medlemmer kan klage i forbindelse med uoverensstemmelser mellem SATS og medlemmer.
Jeg kan se at punkt 7.6 er ændret og at SATS nu kan foretage prisjusteringer?
Vi foretager disse justeringer for at harmonisere vores regler på tværs af det marked som vi opererer i. Derudover vil vi foretage løbende justeringer i pris for medlemmer i vores medlemsdatabase for, at ensarte priserne for alle medlemmer. Vi ønsker at behandle alle medlemmer ens og fair, så alle medlemmer kommer til at betale så ensartet en pris for samme medlemskab, som overhovedet muligt.